NOMINAL

blog / novinky

Tři zdravé varianty přípravy kaše

Tři zdravé varianty přípravy kaše

Kaše jsou velmi rychlá, chutná a zdravá forma snídaní, svačin, ale i hlavních jídel. Pokud se správně zkombinují s dalšími potravinami, budete zažívat skvělé chuťová zážitky. Kaše patří do jídelníčku jak dětí, tak i dospělých. Dneska si ukážeme několik variant, jak si je připravit.

Kaše s vlašskými ořechy, kakaem a lněným semínkem

Co budeme potřebovat:

Ovesnou kaši
Mletou skořici (dá se zakoupit v sekci koření)
Vlašské ořechy (natural)
100 % kakao (bez přidaného cukru)
Sušené švestky (nesířené a neproslazené)
Lněné semínko (Len hnědý, případně Len zlatý)
voda
Postup: Do talíře si nasypeme ovesnou kaši. Při stálém míchání zaléváme teplou (nejlépe filtrovanou vodu), přisypáváme skořici, kakao. Do zamíchané směsi dodáme vlašské ořechy, sušené švestky a posypeme rozemletým lněným semínkem.

Velmi vhodné pro: Díky obsahu vlákniny, hořčíku, zdravých tuků omega-3, antioxidantů, komplexních sacharidů pro děti od 5 let, dospělí, lidé trpící cukrovkou, nadváhou, kardiovaskulárními onemocněními.

Kaše s para ořechy, sójovým mlékem a hrachovým proteinem

Co budeme potřebovat:

Pohanková kaše
Sojové mléko natural
Mletou skořici (dá se zakoupit v sekci koření)
Para ořechy (natural)
Hrachový protein (bez umělých sladidel a cukrů)
Agávový sirup
Postup: Do talíře si nasypeme pohankovou kaši. Při stálém míchání zaléváme ohřátým sójovým mlékem, přisypáváme skořici a hrachový protein. Do zamíchané směsi dodáme rozdrcené para ořechy a trochu ochutíme agávovým sirupem.

Velmi vhodné pro: Vhodné pro děti bez omezení věku, dospělí, lidé redukují svou hmotnost, sportovce (díky vyššímu obsahu proteinu z hrachu)

Kaše s mandlemi, mlékem z quinoi a konopným proteinem

Co budeme potřebovat:

Jáhlová kaše
Mléko z Quinoi
100 % kakao (bez přidaného cukru)
Mandle
Konopný protein (bez umělých sladidel a cukrů)
Sušené meruňky, banány, švestky (nesířené a neproslazené)
Slunečnicové semínko
Postup: Do talíře si nasypeme jáhlovou kaši. Při stálém míchání zaléváme ohřátým mlékem z quinoi, přisypáváme kakao a konopný protein. Do zamíchané směsi dodáme rozdrcené mandle, sušené ovoce a slunečnicové semínko.

Velmi vhodné pro: Vhodné pro děti od 3 let, dospělí, lidé redukují svou hmotnost, sportovce (díky vyššímu obsahu proteinu)

Tipů na přípravu kaší je mnoho. Postupně si budeme ukazovat další a další. Zařaďte kaše do vašeho jídelníčku aspoň 3 x týdně. Uvidíte ten obrovský příval energie. Také se to odrazí ve vašem zdraví. I váš pas to ocení ☺

Přeji vám dobrou chuť.

Autor: Ing. Martin Škába
Výživový specialista a kouč zdravého životního stylu www.skaba.cz

cereální kaše

směsi na chleba

směsi na těsta

bezlepkové recepty

kde nás najdete?

V velkoobchod P prodejna G gastro S sídlo firmy L lokalizace
Najdete nás i v prodejnách Rossmann, Albert, Lidl

rychlý dotaz

rychlý kontakt

E-mail: info@nominal.cz
adresa:
Vídeň 6
Velké Meziříčí, 59401
Vysočina, Česká republika
další údaje:
IČ: 29317908 / DIČ: CZ29317908