Univerzální vícezrnná instantní kaše. S touto kaší prostě neuděláš chybu. Tato super kaše je připravena ze směsi několika méně používaných, ale generacemi prověřených obilovin – pšenice, jáhel, žita, kukuřice, ječmene a ovsa. Velké množství nutričních hodnot tak získáš v jedné snídani či svačině.Obiloviny předem šetrně tepelně zpracujeme tak, aby se už nemusely vařit a kaše byla hotová za pár minut. Zachovají si však svou výživovou hodnotu. 

Ve složení jako obvykle nenajdeš mléko, přidaný cukr ani jiné ochucovadlo. Jen obiloviny.

 

Použité suroviny:

Skladování:
Průměrné výživové hodnoty:

Balení:
Upozornění:
15% pšenice, 15% oves, 15% žito, 15% ječné kroupy, 15% jáhly, 15% kukuřičná krupice, 10% kukuřičné klíčky
Při relativní vlhkosti do 75% a teplotě do 30°C, vždy uzavřené. Chránit před přímým sluncem.
Energie: 1530 kJ/360 kcal; tuky: 2,5 g; sacharidy: 68 g; vláknina: 9,1 g; bílkoviny: 12 g
300 g
Neobsahuje GMO, mléko, vejce, soju, přidaný cukr; obsahuje lepek

 

Neboj se experimentovat!


Vícezrnnou kaši si můžeš připravit podle svých vlastních představ. Je jen na tobě, čím si ji ochutíš či jak bude hustá. Ty si volíš, čím ji osladíš a jak sladká bude. Pár tipů pro její přípravu:

 

- kaši lze míchat s horkým mlékem, ořechovým mlékem (kokosové, mandlové, aj.), rostlinným mlékem, ale i s vodou a jogurtem
- ke slazení není jen cukr, nabízí se med, javorový sirup, obilné sirupy apod., ale nasládlou chuť má i běžné mléko
- s kaší kamarádí všechny druhy ovoce, nejlépe čerstvého, dobře ochutí i sušené
- hodit se může trocha koření, skořice je samozřejmostí, ale vyzkoušet lze třeba špetka hřebíčku a jiné
- nesmíme zapomenout na oříšky a semínka
- pro mlsné jazýčky můžeme přidat kvalitní čokoládu či domácí zavařeninu
- nezapomeň, že si hustou kaši můžeš připravit i "na slano". Pak se do ní hodí třeba nějaké zelené bylinky nebo česnek.
- Kaši si můžeš připravit doma, na návštěvě s přáteli, nebo třeba na cestách. Prostě všude, kde budeš mít po ruce instantní vícezrnnou kaši.

 

 

Buď chytrolín


A až se tě příště kamarádi nebo někdo z rodiny zeptá, proč jíš vícezrnnou kaši, budeš mít odpověď. Teda v případě, že si zapamatuješ aspoň něco málo o jejím složení. 

 

Díky použitým obilovinám je nejen zdrojem komplexních sacharidů, tedy energie pro tvůj výkon. Má vysoký obsah rozpustné a nerozpustné vlákniny, která příznivě působí na trávicí systém. Je zdrojem vitamínů skupiny B a řady minerálů. A její nutriční hodnota ještě stoupla v nové receptuře přidanými kukuřičnými klíčky.

 

I přes její nesporné kvality kaše NENÍ VHODNÁ PRO CELIAKY A BEZLEPKOVOU DIETU.

 

Více o ječmeni si můžeš přečíst v 1. části ze série článků Proč je Nomina cereální?: www.nominal.cz/blog/21-proc-je-nomina-cerealni-i-dil.html

 

 

newsletter

Buďte stále v obraze!
Aby vám už nic neuteklo,
přihlaste se k odběru novinek.

Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů | GDPR